(067) 293-11-00
Порівняння Улюблені(0)
(067) 293-11-00
Порівняння Улюблені(0)

Гарантія


Клієнт може обміняти будь-який товар протягом 14 днів, згідно з умовами, прописаними в законодавстві України.

Права споживача при придбанні товару належної якості:

 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.*\


*Витяг із Закону України Про захист прав споживачів.


Зверніть увагу!

  1.         Повернення товару можливе тільки в разі виробничого браку або поломки з вини постачальника. В інших випадках товар до поверненню не приймається.
  2.         Повернення товару належної якості можливий лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки).
  3.         Повернення здійснюється на підставі заповненої і підписаної заяви на повернення.
  4.         Товар з браком / неправильної комплектації (товар, який ви не замовляли, або розмір не відповідає замовленому) повинен бути повернений нам в оригінальній упаковці.
  5.         При поверненні товару на магазин при собі мати паспорт або водійські права. Обмін або повернення товару неналежної якості проводиться тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені


ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТОВАРУ.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування мають клієнти із заповненим гарантійним талоном виробника або магазину. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  •          природний знос або вичерпання ресурсу;
  •          випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  •         пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  •         пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  •         ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  •          ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  •          ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  •         ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  •        порушення гарантійних пломб;
  •          наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  •          порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  •          несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  •          неправильного заповнення гарантованого талона;
  •          якщо серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.